środa, 25 kwietnia 2012

Rozdział II (cz.2)


Przywitałyśmy się z chłopakami z zespołu, bo ich już znałyśmy. Wtedy Liam zaczął nam przestawiać pozostałe osoby:
-To Danielle, Eleonor i Alice. A to nasz rodzynek James.
-Cześć.-powiedziałam z uśmiechem- Miło mi, Sara Goods.
-Hej- przywitały się dziewczyny.
Poszłam włączyć muzykę. Jedzenie już było na stole. Nicol zaprosiła wszystkich do środka. Później dotarło jeszcze z 10 osób. Zaczęłam rozmawiać z Eleonor i Danielle:
-A tak w ogóle to skąd znacie chłopaków?- zapytałam
-Lou jest moim chłopakiem- powiedziała Eleonor
-Ja poznałam ich w X Factor. Jestem tancerką- powiedziała Danielle i uśmiechnęła się do mnie- A ty skąd ich znasz?
-Ochh.. Przez Liama. Od 3 lat się przyjaźnimy. A chłopaków w sumie poznałam dopiero wczoraj. Wcześniej Liam mi tylko o nich trochę mówił.
-To ty się tylko przyjaźnisz z Liamem? Danielle myślała..- I wtedy Eleonor kopnęła ją w kostkę- Auaa.. O co ci chodzi?
-Yyy.. Czy jest coś, o czym nie wiem?- zapytałam nieśmiało
-No, bo Danielle.. Auaa! Przestań! O co ci chodzi? Przecież jej możemy chyba powiedzieć!- mówiła Eleonor
- A nie wygadasz Liam’owi?- spytała błagalnie Danielle
- No jeśli sobie tego nie życzycie to nic nie powiem.
-Bo ona się w nim zabujała- wypaliła Eleonor
Koło nas pojawiła się Nicol. Przedstawiłam ją dziewczynom. Trochę jeszcze pogadałyśmy i umówiłyśmy się we cztery na zakupy. Obiecałam Danielle, że spróbuję coś wyciągnąć od Liama, bo przecież bez powodu jej nie zaprosił.
            Po kilku minutach Nicol powiedziała, że Harry się na mnie gapi, a dziewczyny jej przytaknęły. Odwróciłam się. Nasze spojrzenia się spotkały. Wtedy on posłał mi jeden z tych słodkich uśmiechów. Gdy odwróciłam się z powrotem do dziewczyn, ich już nie było. Kręciły się we trzy koło Liama, Lou i Zayna. Zaczęły się do mnie uśmiechać z drugiego końca pokoju i wskazywać Harrego głową. Więc co miałam zrobić? Zaczęłam do niego iść i wtedy na mojej drodze stanął Niall i porwał mnie do tańca.

______________
Dziś chyba dodam jeszcze 3 rozdział. Komentujcie nawet negatywnie. Piszcie jeśli wam się nie podoba i mówcie co mogę ewentualnie zmienić. ;) Czekam na jakie kolwiek  sugestie ;D

1 komentarz:

  1. Super.! Pisz dalej dziewczyno.! Na moje komentarze możesz liczyć ;) Pozdro ;**

    OdpowiedzUsuń